SEXOLOGIST CONSULTANT

My photo
Malaysia
Saya ZAKRI FARJI – SEXOLOGIST CONSULTANT (Perunding Seksologi) yg mempunyai PENGETAHUAN & PENGALAMAN dalam bidang SEXUAL HEALING (Rawatan Seks). Saya MENAWARKAN perkhidmatan TANTRIC MASSAGE (Urutan Tantric)serta Menyediakan Pelbagai PRODUK & KURSUS KAMASUTRA secara PROFESSIONAL & PRIVACY khusus untuk WANITA yg mendambakan KESIHATAN, KECANTIKAN & KEPUASAN HOLISTIK.

HUBUNGI SAYA...


Jika Anda BENAR2 SERIUS & BERMINAT,  
Sila HUBUNGI saya – ZAKRI...
 untuk sebarang PERTANYAAN & KONSULTASI 
(24 HOURS)...




No. HP :

+601117839015

E-Mail :

sexologistconsultant@gmail.com

FaceBook :

Zakri Fajri


Semua PERKHIDMATAN hanya DIBUAT berdasarkan TEMUJANJI sahaja, Sesuai KESEPAKATAN TARIKH, TEMPAT, MASA & PAKEJ yg di pilih.

Untuk MENJAMIN KESELESAAN Anda, Anda TIDAK PERLU DATANG KE TEMPAT SAYA sebaliknya SAYA YG DATANG KE TEMPAT ANDA. Saya BERSEDIA memenuhi UNDANGAN Anda DI MANA SEKALIPUN Anda BERADA sama ada DALAM MALAYSIA mahupun LUAR NEGARA.


"KESIHATAN, KECANTKAN & KEPUASAN"


HARAP MAAF, Saya TIDAK MELAYAN SAMA SEKALI MEREKA...
  • Sekadar MAIN-MAIN SAHAJA
  • Sekadar MENGUJI
  • Sekadar INGIN TAHU
  • Sekadar BUANG MASA