SEXOLOGIST CONSULTANT

My Photo
Malaysia
Saya ZAKRI FARJI – SEXOLOGIST CONSULTANT (Perunding Seksologi) yg mempunyai PENGETAHUAN & PENGALAMAN dalam bidang SEXUAL HEALING (Rawatan Seks). Saya MENAWARKAN perkhidmatan TANTRIC MASSAGE (Urutan Tantric)serta Menyediakan Pelbagai PRODUK & KURSUS KAMASUTRA secara PROFESSIONAL & PRIVACY khusus untuk WANITA yg mendambakan KESIHATAN, KECANTIKAN & KEPUASAN HOLISTIK.

PERKHIDMATAN

Saya Menghidangkan 4 PAKEJ URUTAN TANTRIC untuk PILIHAN Anda:

  • URUTAN SELURUH BADAN
Urutan LENGKAP & MENYELURUH merangkumi seluruh tubuh dari kepala hingga kaki termasuk Bahagian Payudara & Vagina Anda.


  • URUTAN PAYUDARA
Urutan Khusus pada Bahagian BUAH DADA Anda sahaja sesuai permintaan.





  •  URUTAN VAGINA
Urutan Khusus pada Bahagian PUNGGUNG & FARAJ Anda sahaja sesuai kebutuhan.




  • URUTAN BERAHI
Urutan EROTIK yg MENGGABUNGKAN Urutan seluruh Badan, Urutan Payudara, Urutan Vagina, Urutan Wajah & Urutan Sensual sesuai keinginan anda.




 TERMA & SYARAT: 
Sila HUBUNGI SAYA Untuk Mengetahui HARGA PAKEJ PERKHIDMATAN Di Atas. Saya MENJANJIKAN ECONOMIC PRICE untuk SEMUA GOLONGAN dengan JAMINAN MUTU PERKHIDMATAN SETARAF VVIP.

CAJ TAMBAHAN di Kenakan bagi OUT STATION FEE untuk menanggung KOS PENGANGKUTAN, PENGINAPAN dsb.
 
"KESIHATAN, KECANTKAN & KEPUASAN"