SEXOLOGIST CONSULTANT

My photo
Malaysia
Saya ZAKRI FARJI – SEXOLOGIST CONSULTANT (Perunding Seksologi) yg mempunyai PENGETAHUAN & PENGALAMAN dalam bidang SEXUAL HEALING (Rawatan Seks). Saya MENAWARKAN perkhidmatan TANTRIC MASSAGE (Urutan Tantric)serta Menyediakan Pelbagai PRODUK & KURSUS KAMASUTRA secara PROFESSIONAL & PRIVACY khusus untuk WANITA yg mendambakan KESIHATAN, KECANTIKAN & KEPUASAN HOLISTIK.

PRINSIP PERKHIDMATAN

"KESIHATAN, KECANTKAN & KEPUASAN"

  1. Saya LELAKI yg mementingkan ASPEK PENJAGAAN KESIHATAN & KEBERSIHAN sebagai TERAS KEHIDUPAN. Lebih2 lagi perkara yg melibatkan REPUTASI PERKHIDMATAN saya terhadap Anda. 
  2.  Saya mengutamakan KESELAMATAN dalam GERAK KERJA. Saya tidak terlibat di dalam sebarang AKTIVITI yg BERISIKO seperti PENGAMBILAN DADAH dsb. 
  3.  Saya mempunyai REKOD BERSIH & TIDAK PERNAH TERLIBAT dengan SEBARANG AKTIVITI JENAYAH. 
  4.  SayaPROFESSIONAL & tidak akan sama sekali mengambil KESEMPATAN ke atas diri anda. Saya tahu menjaga batasan saya & hanya melaksanakan TUGASAN saya sesuai permintaan & pakej yg di ambil oleh anda. 
  5.  Saya BERTANGGUNGJAWAB SEPENUHNYA menjaga KERAHSIAAN PERIBADI DIRI ANDA.